Понедельный план
Песни: „Mõmmi õueminekulaul”, ”Laul lehekesest”, „Metsas”, „Laul maalringirändavatest sõpradest”, Me lähme rukist lõikama!” „Õunapuu”
Kudusin kangast
Eesmärk: Laps oskab nimetada erinevaid värvusi.
Midli- madli,
kudli-kadli,
kudusin kangast, mul on riie n punane/sinine/llla…… (laps nimetab värvuse, mis on kotist võetud pildil).
Oktoober 1.nädal 03.-07.10 | Ilmad sügisel Riided, jalatsid, värvused Mänguasjad |
2.nädal 10.-14.10 | Koduloomad Lemmikloomad |
3.nädal 17.-21.10 | Metsloomad Tagasõnade tutvustamine Omadussõnade kasutamine |
4.nädal 24.-28.10 | Transport Elukutsed |
Песни: „Mõmmi õueminekulaul”, ”Laul lehekesest”, „Metsas”, „Laul maalringirändavatest sõpradest”, Me lähme rukist lõikama!” „Õunapuu”
Kudusin kangast
Eesmärk: Laps oskab nimetada erinevaid värvusi.
Midli- madli,
kudli-kadli,
kudusin kangast, mul on riie n punane/sinine/llla…… (laps nimetab värvuse, mis on kotist võetud pildil).
Laul „Sügis saabub”
Sõnavara tutvustamine: sügis-sügis saabus; külm-külm tuul, külm ilm; leht-lehed, lehed langevad; pilv-pilved; lomp-lombid;
Kõnelemine:Näitan lastele lasteaia õues või piltidel lehti, pilvi ja lompe. Küsin lastelt: Kas täna on soe ilm? Kas täna on külm ilm? Kas täna puhub tuul?
Laps õpib:sügisega seotud sõnu: sügis, tuul, lehed, pilved, lombid
Sügis saabub, sügis saabub, | Lapsed plaksutavad käsi rütmis |
lehed alla langevad. | Käed liiguvad sõrmi liigutades üles-alla |
Külmad tuuled, külmad tuuled | Käed on ülal, liigutused paremale ja vasakule. |
lehed alla langevad. | Kordub teise rea tegevus |
Pilved taevas, pilved taevas, | Käed on ülal, pihud kaares koos, vaade üles |
lehed alla langevad. | Kordub teise rea tegevus |
Lombid teedel, lombid teedel | Lapsed trambivad jalgu rütmis |
lehed alla langevad. | Kordub teise rea tegevus |
Õhk, vesi, maa
Teema: sõidukid
Eesmärk: sõidukeid märkiva sõnavara omandamine
Mängujuht hüüab: õhk- mängijad matkivad õhusõidukeid, vesi- veesõidukeid, maa- maismaal liikuvaid sõidukeid. Võib küsida: Mis sõiduk sa oled?Millega sõidad?
Laul: Issiga, sõnad ja viis S.Toompere
Eeltöö: Sõnavara tutvustamine: isa-issi; armas-kallis; lähme-lähme sõitma-lähme sõitma autoga/bussiga/rongiga;
Kõnelemine: Leiame lastega erinevaid trantspordivahendeid, millega saab sõita. Esitan lastele küsimuse: Millega sa sõidad? Aitan lastel vastata: ma sõidan autoga/ bussiga/ rongiga/rattaga/ laevaga. Näitan trantspordivahendi pilte ja küsin: Millega sina sõidad?
Laps õpib:erinevate trantspordivahendite nimetusi; auto, buss, rong
Issi, issi sa, oled mulle kallis. Issi, issi sa, armas oled ka. | Lapsed panevad parema käe vasakule õlale ja vasaku käe paremale õlale |
Issiga, issiga, lähme sõitma autoga. Issiga, issiga, lähme sõitma autoga. Issiga, issiga, lähme sõitma autoga. | Matkivad autoga sõitmist (rool), võib liikuda ringis või edasi-tagasi |
Issi, issi sa, oled mulle kallis. Issi, issi sa, armas oled ka. | Lapsed panevad parema käe vasakule õlale ja vasaku käe paremale õlale |
Issiga, issiga, lähme sõitma bussiga. Issiga, issiga, lähme sõitma bussiga. | Laste käed on üleval ja imiteerivad käetoest kinnihoidmist. Lapsed liiguvad ringis või edasi-tagasi |
Issi, issi sa, oled mulle kallis. Issi, issi sa, armas oled ka. | Lapsed panevad parema käe vasakule õlale ja vasaku käe paremale õlale |
Issiga, issiga, lähme sõitma rongiga. Issiga, issiga, lähme sõitma rongiga. | Imiteeritakse rongirataste liikumist. Lapsed liiguvad ringis või edasi-tagasi. |
Tutvustan ja harjutan kaasaütleva käände kasutamist. Viin käände kasutamise teise konteksti, leian asju, millega lapsed kõige meelsamini mängivad ja esitan küsimuse: Millega sa mängid? Ma mängin autoga/ bussiga/ rongiga/rattaga/ laevaga/nukuga.
Комментариев нет:
Отправить комментарий